Jag vet allt om ingenting!

Till exempel att..

- Det finns ett mensskydd som stoppar klåda
- Hur RobinsonAngela tränar
- Att Karins man hade sex med 70 kvinnor
- Att 80% av alla kvinnor har en bästis medan bara 68% män har det
- Det finns tydligen något som heter amalgam.. (?)
- Sömnbrist ger åderförkalkning
- Ett tomt skrivbrd minskar stressen
- År 2031 så kommer gifta par att vara en minoritet


Hur vet jag allt det här?  JO! Jag har nämligen MåBra tidningen! Ett väldigt bra tidsfördriv, drama, intriger, kärlek I promise, they have it ALL!




Igår vart det lite party hos Carro, bilder finns på facebook.. Ellinor Carl skriver ni in om ni inte redan har mig som "vän" där.
Och idag är det cruising!

Hettan är näst intill outlidlig!

Kommentarer
Postat av: zima :)

jag börja röka, de va dumt och helt emot mina pronciper. men jag var jävligt deppig ett tag å då blev det så. men jag håller på att sluta.

pözz

2009-06-06 @ 12:07:30
URL: http://zimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0