My way of life

Tänk att det finns miljader människor i världen, och alla har sina egna tankar, ideér och åsikter.
Alla har sin egen livsstil, sin tro sitt sätt att äta mat på, om dom läser tidningen framlänges eller baklänges (som jag gör)
Och alla händelser som alla människor har hunnit vara med om har format dem till just de människor som dom faktiskt är. Minsta lilla ord kan ändra någon annans sätt att tänka, ett "hej" kan få någon att tänka att livet kanske ändå har en mening.

En del är öppna med sina tankar, ibland gör det dem till intressanta människor och ibland tycker man bara att dom är arroganta svin som inte kan hålla tyst! Men ibland finns det också tankar som behöver komma ut som inte får det. Man stänger inne allt långt innuti sig, drar igen dörren och låser.
Sen finns det ju sånna som inte släpper ut någonting, och då tänker man Gud vad tråkig den där människan är! Hon har ju ingen egen åsikt! MEN det har hon bara det att hon är för rädd att släppa ut den, vad är hon rädd för? Att någon ska säga emot? Att någon ska säga att det är fel? Vill hon inte verka knasig eller annorlunda inför sina vänner? Kanske har hon blivit tvingad att tycka något annat förut? Kanske hon har blivit hånad för sin åsikt? Bara personen själv vet, och det är bara personen själv som kan våga säga..


Tänk såhär!



 
Att det här är jag..!

 
Jag ser ut såhär..!

 
Och det står jag för..!




För det är så jag är, thats my kind of life - my way of life!


Kommentarer
Postat av: Mels

Söt är du <3

2009-05-20 @ 20:59:12
Postat av: Chloe

Jag älskar att du vågar säga så mycket, när du och Nedim var tillsammans sluta du tycka själv och hade hans åsikt hela tiden, knappt det ens.



Kramar på dej!

2009-05-20 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0