tick tack tick tack..

Idag har tiden tickat på som en ja jag vet inte alls.. som en torped! Såbaara!!! Swisch!!

Igårkväll så vart jag så trött så jag gick och la mig kl kvart i tio, somnade på bumsen. Men när klockan närmade sig halv tolv slog jag upp ögonen igen. Sist gång jag tittade på klockan innan jag slutligen somnade om igen så var klockan 03:56, wihoo.. Jag vaknade vid halv fem igen.
Så jag bestämde mig för att gå upp, jag städade, tvättade, duschade, fixade mig, diskade, försökte limma fast de lösa bitarna på min redovisning, strykte tvätten som ja tvättade igår, lagade mat... sen vart det dax med allt bussåkande.. fick veta att jag hade sovmorgon av Emelie, som inte har de för hon har tyska.
SÅ jag satt och spelade kort med Elin från den andra bf-klassen.

Sen gick vi till Cafeterian, festis blidde det =)
Vid det laget var Emelies tyska slut, carro och ullis hade också kommit.

Efter det så vart det en och en halvtimmes matte, trodde vi, nejnej, vi fick reda på våra betyg från nationella och i matte överlag sen fick man gå.
Men läraren hoppade på klasslistan, ni vet en uppe, en nere osv.. o ja e i mitten HA, KUL!
Jag fick 25 p, man behövde 19 för G så pheeew! Jag har alltså G i matte:)

Lunch var det sen.. URK va är de för mat vi får egentligen?

Svenska med redovisning var det sedan som väntade! Min "grupp" var med Christine förra veckan så nu var det nästas tur. Jag gjorde min redovisning, det gick ganska så bra, limmet höll i varje fall inte bra! Men resten var bra =)
Den kommer att få ett eget inlägg så småningom, så håll utkik efter "Självkänsla"

En sak som jag tänkte på när jag gick ut från M-huset med Christine var att jag helt plötsligt var väldigt lång.. jag kom på mig själv med att titta över huvudet på henne, det är ju det att jag är van vid att titta upp på folk, inte ner.. haha!
Sist jag mätte mig så var jag 163 cm, o ja tror inte att jag har vuxit särskilt mer än det. Men andra som till exempel emelie x3 o sofia o killarna o evelina m,fl är ungefär ett huvud längre än mig.

På tal om huvud, jag är helt slut i huvet, tänkte jag säga. Jag menar trött...

Så nu ska jag byta lakan, hoppa in i duschen ta mig en treo, eller två och sen lägga mig!

Natti natti på er kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0