Slutade tidigt idag!

Rubriken säger precis allt.. utroppstecknet på slutet säger vad jag tycker om det....och jag tycker...
.....WIHOOO!! =)

bara för att jag klarade av dataprovet som var förra måndagen..:)


Idag upptäckte jag att Dove summerglow som jag köpte i förra veckan har börjat ge resultat.. jag testade bara på benen för att det är lättast att dölja, tycker jag.

Men är man för vit så råder jag folk att inte ta det för många gånger, max 3, för annars blir man gul!
Jag har börjat få lite sommar skimmer!:)


Sen så vill jag också bara säga att Lelle, de där inlägget gällde inte dig.. inte någon särskild faktiskt, utanbara majoriteten av min umgeängeskrets.

Sen vad det gäller Linas kommentar,
 


Nu ska jag hoppa in i duschen, gudars vad varmt det är!!

Take care kompisar!


Kommentarer
Postat av: Lina

oj! vad fint det var :)

2009-05-25 @ 19:30:10
URL: http://trivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0