you like my new craze´

well, jag med mina engelska rubriker! Taha!

Nu är vi lediga i flera många massa dagar! Har dock hört att det ska regna -.-

Suck, alla dessa långa dagar som aldrig tar slut.. Jag känner verkligen för att gå och sova nu. 
hmm, men jag har ju alltid Bassan, han är lite som Niklas, lite halvroliga skämt som han säger när folk inte har någon lust att höra dom!
t ex;

Men va fan, det är bara tjejer som dricker vin. Ska champanj bli nationaldryck flyttar jag till norge.

HÖHÖ!

Jag och Emelie ska göra en bok till Per-Inge där han kan skriva ner alla sina bra (dåliga) skämt.






Sen kan jag också berätta att;....
* Jag har kanske gått med i kören.
* Det går riktigt bra med Gabriellas sång, en skam den som ger sig!
* Revben går bara att äta om dom är köpta på JÄTTEN!!


Kommentarer
Postat av: Medina

Titta vem som sitter här och kommenterar va, haha.

2009-05-21 @ 10:53:39
URL: http://meedinasaabic.devote.se
Postat av: Emelie

JA kan kommntera så du blir lite gladare...eftersom du bara har en kommentar hittils...sÅPP! nu haru 2 ja ^^

2009-06-01 @ 09:59:29
Postat av: Emelie

JA kan kommntera så du blir lite gladare...eftersom du bara har en kommentar hittils...sÅPP! nu haru 2 ja ^^

2009-06-01 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0